Bende aynı şekil. 10. Haftadayım ama 8’de daha kötü olmuştum. Prilam başta çok iyi geldi ancak etkisini yitirdi yinede içiyorum bi umut. İyi gelen bişey yok işte mecbur az az bişeyler yemeye çalışıyorum, yeşil elma havuç sabah biraz patatesli poğaça gibi gibi.. Allah yardımcımız olsun ama çok zor bebek aklıma bile gelmiyor o derece kötü