rumeysaka Hamilelik Nasıl gidiyor güzel anneler? İnşaALLAH iyisinizdir büyüdü mü göbüşler🤭 İsimler düşünüldü mü şimdiden ben düştüm heyecana ha bire isim arayışındayım 💝👸🏻 Sizler bulduysanız diyiverin biz bulamayanlara da fikir olsun 😃
Dmr_nry rumeysaka 2. Oğluma hamileyim 20+1 hersey yolunda cok şükür ama isim konusunda cok kararsızız😊
Denizgillerrr rumeysaka büyüyo valla 17 +2 haftalığız bir oğlum daha oluyor😅Batın Göktuğ koymayı düşünüyoruz
prensesannesii_ rumeysaka 19.haftadayiz bizde kızımla🤗 hareketlerini hissetmiyorum diye üzülüyordum bugün pıt pıt diye vurdu nasıl mutlu etti ❤️ sizler hissediyormusunz hareketlerini
ysfali06 rumeysaka bizde 19+6 yız. Oğlumuz olacak inş ismi de Yusuf Ali 🤗 biz aslında bebek düşünürken hep kız hayal ediyorduk ama ya olursa diye isim ararken sadece erkeğe karar verebilmiştik yani kızımız olsa hala isim arıyor olacaktık. Sonra bebeğimizin erkek olduğunu öğrenince iyi ya ismi de var zaten demiştik 😅😅😅
Simge16 Merhabalar 18+1 iz oğlum olucak inşallah alp ertuğrul koyucaz ismini şimdilik güzel ilerliyor her şey🙏🏻
rumeysaka Simge16 Allah bağışlasın canım 18+4 de biziz kızım olucak o kadr güzel isimler var ki insan karar vermekte zorlanıyor erkek olsaydı selim demiştim ama kız ismi daha zormus
Simge16 rumeysaka erkek ismi sanki daha rahat bulunuyor kızım olsaydı inci koymayı planlıyordum☺️ Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
rumeysaka Brbrrr Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı bulantılarım sadece sabahları arada bi olmak üzere hala devam etmekte ne.yazik ki. Göbüş büyümeye başladı hareketlerini damar atması gibi birkaç defa hissettim fakat 3 4 gündür hissetmiyorum ☹
rumeysaka Simge16 bence de erkek ismj daha kolay kız ismi o kadr deil doğuma kadr düşüncez böyle giderse 🙈
mrskorkut Merhabalar güzel anneler bizde 17+2 deyiz Kızım olacak inşallah😍 İki isim düşünüyoruz İlk ismi Ecmel olacak ikincisini uyumlu bir isim arıyoruz inşallah bulabiliriz 💗🌸🐣😍
rumeysaka mrskorkut İnşaAllah bulursunuz bebişe Allah bağışlasın canım benim 😃 ne güzel mutluluklar bunlar böyle. 😇
rumeysaka Denizgillerrr Ahhh ne güzel iki tane yiğit evlat vatana millete ailesine hayırlı evlat olsun bebiş 😊isim çok güzel adı gibi güçlü zeki olsun inşaAllah
Eminik Bizde 19+2 olduk cinsiyet hala belli değil hareketleri netleşti ikinci hamileliğim karnım baya büyüdü
Eminik rumeysaka 16 haftada gitmiştik göstermedi kordon vardı bacak arasında 13 haftada kıza benziyor demişti haftaya kontrolüm bakalım öğrenebilecekmiyiz 😃
94Busra94 Suan bende 16+6 haftaligim dun doktora gittik oglusum olcakmis 😍😍 29 nisan dedi dogumuda hayirlisiyla insallah 🤰🏻🤰🏻☺☺
rumeysaka prensesannesii_ 3 4 gün öncesine kadr birkaç kez hissettim ama artık hissetmiyorum bende üzülüyorum şuan sağlıklı olsunlar da. Yavaştan artar artık dışa da vursa da babasına da belli etse kendini daha da güzel olucak inşaAllah😃😇