Busranur_06 didem166 Ben 6+1 de gittm doktora duyamdk keseyi gördük şuan 6+4 deyiz 10 gün sonra gel dedi ama hafta içi özele gidip ordan bakıcam Allahın izniyle
Merveerhannn didem166 herkeste farklı. 6. Haftada normal ultrasonda duymuştum kalbi. Bazıları 8. Haftada duyuyor. Bazıları alttan muaneyle duyuyor
didem166 Busranur_06 bende son teknoloji cihazları olan bir özel kliniğe gidiyorum hastaneye göre değişiyor mu acaba
Busranur_06 didem166 bence hem öyle cihazlardan hemde kişiden kişye göre değişyo bizim gelinimiz 5+6 duyduk demişti kalp atışını
haziranin25i didem166 doktorum 6+2 de kalp sesi oluşmuş alttan muayene ile duyabiliriz dedi ben kabul etmedim. 6+5 de normal ultrasonla duyduk şimdi 29 haftaligiz kızımla darısı size inşallah 🌼🌼