Lavinia_0208 Merhaba bu 3. Sezeryanım acaba devlet hastaneleri sezeryan için ücret alıyor mu alıyorsa ne kadar acaba ? Önerdiğiniz bi devlet hastanesi var mı İstanbul Avrupa yakası tarafında ☺️ Teşekkür ederim 🙏🏻
NeslihannK Lavinia_0208 devlet hastanesi sezeryan icin ücret almaz diye biliyorum 🥰 Ben normal doğum yapicam başakşehir şehir hastanesinde Inşallah 🤗
Cepni Peyzaj Zeynep Kamil hastanesini tavsiye ederim orda sezeryan oldum genel anestezi ile çokta memnun kaldım ilk olmasına rağmen sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Peyzaj Lavinia_0208 oyyyu helal olsun valla bende 2. Oğlanım geliyor inşallah 3. Yü biraz zaman sonra denemek istiyorum inşallah bende 3. De kızı tuttururum hayırlısıyla 😂 yaşınız kaç sizin
Cepni Lavinia_0208 devlet hastanesinde ücter alınmıyor canım keyfi sezeryana almıyorlar zaten özelde ki gibi en son çare yada bebekte Bi sorun varsa alınıyor
Lavinia_0208 Peyzaj hayırlısı olsun rabbim uzun ömürler versin evlatlarımıza sağlıklı olsunlar da 🖤 21 olucam
Peyzaj Lavinia_0208 aaaa maşallah cok gençsin o zaman erken evlendin 🥰 bende 26 yaşındayım cidden erken yaşta anne olmak çoooook güzel bir şey 🤲