Bende Okan öZdene gidiyorum. Tıbbi sekreterim eski hastanesinde beraber çalıştık diyebiliriz . Çok iyi çok ilgili çok kibar bir insan gerçekten. Gözüm kapalı güveniyorum . Kendim devlet hastanesinde çalışıyorum. Ama tabi ki doğum ve takibimi Okan hocama gidiyorum 🙏🏼🙏🏼🙏🏼