Merhaba Arkadaşlar
Ben de Allah’ın izni ile dogumumu yaptım Çarşamba günü 37+3te. Geçen hafta Cumartesi günü NST’de doktor biraz sancı gördü. Çarşamba günü doktorum kontrol için tekrar NSTye çağırdı. Zaten hamileliğin en başından daha önce miyom ameliyatım olduğu ve rahmimde de tekrar miyom olustugu için sezeryan olacaktı ama planımız 38+5 falandı. Bu arada ben maalesef herşeyi son dakikaya bırakmayı seven bir insan olarak hastane çantamı Salı gecesi hazırladım siz benim gibi yapmayın 😂😂😂. Çarşamba sabah kalktik hastaneye gittik giderken de öylesine ağzıma birşeyler attım gittim. Planımız hastaneden çıkınca mükellef bir kahvaltı yapmaktı cunku. NSTden çıktım doktorumun da o gün hem planlı hem plansız doğumları olmuş 1 saate yakın doktorumu bekledik. Doktorum NSTye baktı hoşuma gitmeyen birşeyler var hemen bir ultrason ile bakalım dedi. Ultrason da sorun çıkmadı bir de çatı muaynesi yapalım dedi. Orada dedi ki acilman var doğum başlamış. Dedim nasıl yani hemen yatisini yapıyorum dedi. Hastane cantam yanımda değil alıp geleyim dedim hayır sen bir yere gidemezsin eşin alsin getirsin dedi. Beni hemen yatırdılar covit için kan aldılar sonucu beklerken eşim eve çantayı almaya gitti ama maalesef odadan tek başıma çıktım o gidisime yetişemedi. Kombine spinal epidural anestezi oldum bu arada. Burada sezeryanda yaşanan sorunları yazıyorlar ya bir tanesi bile olmadı bende. Saat 14:17 de minik kuşum doğdu. Odaya ciktim getirdiler kızımı. Günün 11. Doğumu oldum. Hayat siz planlar yaparken size gülermiş. Şu anda klasik yenidoğan sorunlarimiz var ama ona rağmen Allah’a şükür başka sorunumuz yok. Dun gece mesela 1den 7ye kadar uyumadık. Merhaba yeni hayat :)