Merve_Sa
Fatmatk
2prensannesl burada çok kez yazdım inanın tekrar hatırlamak bile istemiyorum ama bir kere bilgisiz bir kadın. Bana 28. haftada bebeğinin gelişimi 1 hafta geri dedi ki geç döllenme olmasına rağmen adet tarihimi de buna göre düzenlemedi. Ve o haftaki kontrolde ki tavrı şuydu canım bebeğini zayıf gördüm 1 hafta geriden geliyor, yanındaki kıza diyor ki şu tabloya bak bakalım normal mi ? E sen doktorsun bunu da bilmeyeceksen. Neyse bundan sonra ki her hafta kontrolümde ağzımdan burnumdan getirdi nstye giriyordum sonuçlara bakıp bebeğin hareket etmemiş diyordu nasıl hareket etmemiş hisseden benim çeken hemşire bile ne kadar hareketli diyordu, 32den itibaren tansiyonum yükselmeye başladı bana tansiyonunu kontrol et vs dememişti ben ediyordum her gün gittim dedim ki düzenli ölçtüm böyle böyle ilaç verecek misiniz hayır dedi gebelikte çıkan tansiyona ilaç verilmez tek çaresi doğum, seni de erken doğuma alıcaz muhtemelen ciğer geliştirici iğne verdi git vurdur bana 33. haftada bebeğimin gelişimi durmuş dedii. Aşırı panikletip korkuttu beni cumartesi gel hemen acil sezaryene alıcaz dedi ben de başka bir doktora daha gittim metin beye kendisi baktı erken doğum gözükmüyor dedi, ciğer geliştiriciyi vurdurma dedi, bebeğinin gelişimi falan durmamış dedi tansiyonum için tansiyon ilacı verdi, 3 günde bir nstye soktu bebeğin hareketlerinde de 1 kere bile anormallik var demedi zaten hissediyorum. Hümeyraya kalsa 33. haftada bebeğimi alacaktı çocuğum küvözde kalacaktı. Ben de 33. haftada doğurdum diyip duruyor. Ve etrafımda sonradan bir kaç kişiden daha duydum aynı şeyi onlara da yapmış bebekleri erken doğurtup kuvöze koymuş. Bir doktor için fazla panik ve bilgisiz ezbere şeylerle iş yapıyor zaten normal doğum yaptırdığı kimseyi duymadım herkesi sezaryen yapmış çünkü alt yapısını ona göre hazırlıyor bana daha 28 den itibaren bebeğin dönmemiş normal doğum olmaz diyip durdu ki bebeğim 34te döndü, 38de bile dönen bebekler varken bana 28den itibaren her hafta bebeğin dönmemiş normal olmaz dedi. Canımla cicimle işleri yürütmeye çalışıyor işte. Fatma hanım soğuk bilgi vermiyor diye ona geçmiştim 12. haftada ama bin pişman etti beni her şeye. Allah karşıma Metin hocayı çıkardı da sağ saalim çocuğumu kucağıma alabildim.