Gokcin Merhaba hayırlı geceler canlarım bugün kan uyuşmazlığı ignemizide olduk 🙏 ve hic bir ücret ödemedik, mor reçeteyle aldık
SenaBilgin Gokcin canım mor reçete nedir eşimle bendede var kan uyuşmazlığı doktorum 7. Ayda iğne olacağımı söyledi şuan 5 aylığım
Htcnaz Evet mor recete ile hic bi ücret dahi ödemiyorsunuz bana doğumdan 72 saat icinde tekrar vurulacak
Gokcin SenaBilgin mor reçete ne bilmiyorum ama doktor kendi dedi mor reçeteye yazalım iğneni de vurun diye canım. Galiba ücretsiz olduğu için eczaneler odasından alıyorsun iğneyi zaten eczaneden alamıyorsun.eczaneler odası sosyal güvenceniz varsa hicbir ücret vermiyorsunuz dedi iğne normalde 241 tl .sadece muayene ücretlerimi ödedim
Nudi Benim ikinci gebeliğim ilkinde bebek benm kan gurubumda doğduğu için iğne vurulmadım bakalım ikincide ne olacak