Merhaba güzel anneler nasılsınız? Hamileliğiniz nasıl gidiyor. Biz 11 haftalık olduk haftaya ikili taramamız var.ve umuyorum cinsiyetide öğreniriz inşallah😌 göbeğim birazcık çıkmaya başladı artık çok azıcık😌 sizlerin nasıl gidiyor ? Ne durumdasınız 🥰😌