Kızlar sabah uyandığımdan beri ishalim, aç karna istiğfar ettim ne yesem çıkarıyorum. Üşütmüş müyümdür? Nane limon içtim biraz yatıştı ama midem boş ve su da çok az içebildim. Bebeğe zararlı mı ? Doktora da hemen gitmek istemiyorum her yer korona kaynıyor 😕 başka bi sebebi olabilir mi? Tecrübeli anneler