Gizemky 3 tane kanal tedavi yapılması gerek herhangi bir risk olursa diye hastane ortamında yaptırmamı istedi fakat pandemiden dolayı hastanede randevu yok olanlar da yapmıyor sadece dolgu yapıyorlarmış. Bir sorun olursa ambulans bekleyeceğim ben burda falan dedi doktor yapmak istemedi yapmadı