Kizlar bugün 37+0 oldum ama dün geceden beri adet olacak gibi belime o kadar ağrı saplanıyor ki uyuyamadım bütün gece hala ağrım devam ediyor ne yapmalıyım doktorum korkulacak bir şey olmadığını söyledi ama acısından hiç bir iş yapamıyorum benim gibi olan var mı 😓