81esramuhammet Kızlar çatlatma iğnesinin kaçıncı günü test yapsam çıkar çok sabırsızım bugün 5. Günüm
Kuzeyufuk 81esramuhammet Daha çok erken çatlatma yinesini vurduktan 14. hatta 17. güne kadar falan bekle
Elifmstf 81esramuhammet iğneden sonra 13gun geçti 14.gunu test yaptım silik olarak çıktı. 5.gunde daha iğnenin etkisi var çıkan sonuç doğru olmaz
yadier_ 81esramuhammet şöyle söyliyim bence acele etmeyin bebek varsa da negatif çıkabiliyormuş bana kalirsa bat tarihinde
Elifmstf 81esramuhammet iğneden sonra 14gun diyolar bende öyle yaptım çıkti. İnşallah vardır kafanı başka seylere vermeye bak böyle zaman geçmiyor 🤗
81esramuhammet Elifmstf Gerçekten çok haklısınız düşünmeden yapamıyorum kafam sürekli oraya gidiyo başka şeylerle uğraşıyorum zaman geçsin diye 😊
Busramusti 81esramuhammet ben 5 gun gecikince yapmıştim öyle çıkmıştı. Öncesinde yapıldığında ignenin etkisiyle de pozitif çıkabiliyomus ben yapmamışımtim o yüzden gecikme olana kadar