Kuzeyufuk Ayse555 Ben aynen bunları yaşıyorum özellikle de akşam yatarken yaşıyorum ve bir yanda kalkıp böyle derin derin nefes almak pencereyi açmak durumunda kalıyorum
prm112-27 Bazen bir şeyler anlatırken bile nefesim yetmiyor gibi hissediyorum gece yatmadan once daha cok yaşıyorum çarpıntı hissini.Bu dönemde kan hacmimizin artması kalbimizin çarpıntı yapmasına oyle hissetmemize neden oluyor anormal bir sey yok bence
plakayerli Kalp daha çok kan pompaladığı için oluyormuş normal bence de. Ama psikolojik bi bunalma hissediyorsanız onu bilmiyorum
Ayse555 plakayerli bilmiyorum durup dururken oluyo sankı kalbımı iki yandan sıkıstırıyolar gıbı gelıyo nefes alıp vermişim degsıyo
Yarencerenn Doğuştan kalp hastadıyım ve kalp doktorum çarpıntım olduğunda anında doktora gelmemi söyledi çarşamba günüde holter takılacak ve bu gün diğer günlere göre daha çok çarpıntım var 🤷🏻♀️