Elifyusuf41 Nermin96 mide yanması bende de vardı ilk zamanlar ama suan yok inşallah seninde geçer en kısa zamanda bol bol su iç ben çok su içiyorum
Zeynep4 Sağ kasığım ağrıyor hep normal mi? İlk gebeliğim düşükle sonuçlandı bu yüzden bir şey olduğunda korkuyorum 7+4 üm bu arada
Elifyusuf41 Zeynep4 benim de sol kasıgım ağrıyor ama sürekli değil çok yürüyünce yorulunca bir de nedense geceleri o tarafa yatınca sanırım bebek rahatsız oluyor ☺️Benim de ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı ama onda kalp atışını duyamamıstım kötü düşünme inşallah her şey güzel olur
Elifyusuf41 Misafir- bakıyorum da herkeste değişik gerçekten hamilelik belirtileri bende de tam tersi iştahsızlık var
Zeynep4 Elifyusuf41 ben de ilk gebeliğimde kalp atışını duyamamıştım. İnşallah sağlıklı bir şekilde kavuşuruz bebişlerimize:)
Nisan30 Elifyusuf41 ben 7+2 haftalığım halsizlik ve aşırı bulantım var acıkınca daha çok bulanıyor midem bişey yemek istemiyorum bazen açlığa dayanamayıp kendi hazırlamadıgım şeyleri hunharca yiyebiliyorum 🙈🙈 çok değişik bir durumdayım yani 🙈
Elifyusuf41 Nisan30 ben akşam yemeklerini güzel yiyorum ama abur cubur isteğim tamamıyla gitti ben cukulatayı çok severdim artık cukulata yiyemiyorum en çok ona üzülüyorum 😀
Nisan30 pitircikannesi1 masallah de bende öyle diye diye kendime nazar değdirdim 🙈şimdi bulantılardan fena durumdayım
Haticeyuce31 Elifyusuf41 cok bel agrim vqr sadece baska bir skntim yok oglumfada sadece doğuma kadar bel agrim vardi bunfada ayni insallah bu doğuma kadar sürmez cok agriyor heleki sag tarafım
Elifyusuf41 Haticeyuce31 bel ağrısı bende ilk başlarda çok vardı hatta bel de değil belin yukarsı sağa ve sol taraf ama sonra geçti birazda üşütmekte oluyor sanırım o yüzden koru kendini bide havalar da soğuk
-rabiamahmut2021 Elifyusuf41 bende 9 hafta oldu asırı bel agrısı oluyor mıde bulantısı hıc yoktu basta 9.haftada mıdem yandı asırı aclık hıssı gaz sancısı halsızlık sırt agrısı basladı
Elifyusuf41 -rabiamahmut2021 gaz bende de vardı şişkinlik yapıyordu doktorum bana probiotik verdi mide rahatlatıcı gerçekten işe yarıyor aklınızda olsun bi içiyorum midemi çok rahatlatıyor
Nisan30 Elifyusuf41 aynen bende tatlı canavarıyımdır normalde ama şimdi düşününce bile midem bulanıyor daha çok tuzlu şeyler yiyebiliyorum bence üzülmeyelim abur cuburdan kurtulduk 🙈
Elifyusuf41 Nisan30 o yönden haklısın evet abur cuburdan kurtulduk ama ne biliyim tatlı yine dengeliyordu😃doktorum bidahaki geldiğinde tatlı ye çocuk daha hareketli olur dedi