Son 1 gün ama açılma ve belirtilerin hiç biri yok kanala bile inmemişti 2 gün öncesine kadar yarın suniyle başlanmalı mı yoksa bi kaç gün beklenmeli mi ? Doktorum uzatmaya gerek yok bebek kakasını yaparsa sıkıntı diyor ısrarla bende kendi sancılarımın gelmesini bekliyorum suniden korkuyorum en geç çarşamba gününe kadar beklense mi benim durumumda olan var mı acaba siz ne düşünüyorsunuz???