Kızlar selam. 29+4 olduk bugün. Bebeğimin hareketleri çok fazla. Gece uyutmuyor beni sürekli tepiniyor. Gündüz otururken bakıyorum bir sağa bir sola vuruyor. Sabahları biri gıdıklıyor sanıyorum bir uyanıyorum bizimki hareket halinde yine. Normal mi acaba? 28. Haftada biraz sakinleşmişti korktum açıkçası birkaç kez hareket etmişti günde. Ama sanki bu kadar fazla hareket de normal değil gibi. Şimdi bunu yazarken bile kolum göbeğimin üstünde ittiriyor resmen 😀