Arkadaşlar merhaba. 33. Haftadan beri nidicard kullanıyorum 1 cm acilmam vardi ve duzenli sancim vardi doğum başlamıştı durduruldu. Basta gunde 6 kereydi. Simdi gunde 4 kere iciyorum. Şuan 37+4 oldum. Bugun ilacı bırakıyoruz. Bıraktıktan ne kadar süre sonra doğum yaptınız?