Kızlar 39+2 haftaligim . Birden sancım başladı . Hem karnım kasılıyor ayni anda belimde agrıyor . İkinci bebeğim o yüzden tanıyorum bu sancıları 😱 ama sorun şu ki eşim coronalı ve ben de karantina dayım . İki buçuk yaşında oğlum var . Eşimle kalacak ve hiç bakabilecek biri değil . Karantinada oldugim için doğuma kimse gelemez . Tek başıma ambulansla gideceğim . Doğsun diye istiyordum ama şimdi bu telaş aldı . Oğlumu uyuttum onun tırnaklarını kesip banyoya gireceğim . Doğum için temizliğini son günlere bırakmıştım onları halledeceğim . Hastanede ne yaşarım bilmiyorum inşaallah eve çabuk dönebilirim eşim oğluma bakamaz çünkü nolur dua edin bana . Çok yalnız bu doğum olacak .