prensesannesii_ Kızlar kıyafet olarak neler alacaksiniz bebeklerimiz bahar ayinda doğacak inşallah ☺️ 3 6 aylıklar kısa mi alınmalı kafam karıştı ne alacağımı bilemiyorum 🙈
Minigim20 prensesannesii_ canım ben mevsimlik aldım ama kısa kol almadım şimdiden onları o süreçte almayı düşünüyorum ince badili taytli takımlar falan aldım güzel kızıma 🥰
dilaraky prensesannesii_ ben tulum sipariş ettim 2 yeni doğan 1 tane 3 aylık. 5 tane kısa kollu yeni doğan body 1 uzun kollu 3 aylık body 1 de alt üst iki tane falan yeni doğan uzun kollu body alırım herhalde bir kaç tane de 3 aylık tulum yeni doğan çok alma diyor herkes ama yazlık kışlık işine o zaman bakarım diyorum çünkü bazı bebek iri oluyor bazısı hızlı kilo alıyor bilemeyiz o zaman alırım diye düşündüm
Busra34ybg prensesannesii_ daha hiç bisey almadım cinsiyet net söylemedi doktor bu ay sonu renkli ultrasona gireceğim belli olur olmaz başlarım sabırsızlanıyorum 😊
prensesannesii_ Minigim20 o dönemde de çıkılıp alınabilir ama bende şimdiden 6. Aya kadar alayım diye dusundm
prensesannesii_ dilaraky bende çok almayı düşünmüyorum ama bnce 3 4 yeni doğan 1-3 aylikda 7 8 tane olmalı bence kusuyorlar falan günde 2 3 tane degistrsen iki gunde 5 6 kıyafet yapıyor her günde makinayı calistrmyz. Kisliga bende hiç girmedim ama en azından 6. Aya kadar birazcık alayım dedim
34ayse34 Busra34ybg cinsiyetine bana da net bişey söylemedi , ayrıntılı da netleşir dedi onu bekliyorum ama kime söylesem nasıl belli olmaz daha diye şaşırıyor
prensesannesii_ Busra34ybg baya geç kalmışsınız siz bnim doktorum 12.haftada tahmin etti 15. Haftada net söyledi kız olduğunu
Neslihan1903 prensesannesii_ bende nisanda anne olacağım inşallah 17+2 olduk Temmuz gibi giyinmeye başlarlar kısa giyinmeye diye düşünüyorum ki yeğenimde aynı ayda doğdu geçen sene hazıran sonunda doğru yazlık giyinmeye başladı ordan hesaplıyorum 🤗
prensesannesii_ Neslihan1903 bende o şekilde düşündüm 3 6 ayliklarin birazını kisa alayım diyorum birazda mevsimlik alırım akşamları için gerçi İstanbul’dayim sıcak oluyor ama üşürse diye korkuyorum 😄
oykuduru21 prensesannesii_ bende aynı kararsızlıktayım zaten ne alıcam ne olucak bilmiyorum valla kafamda kentsel dönüşümler 😂
Busra34ybg prensesannesii_ 14. Haftada erkek dendi 16. Haftada kıza benziyor dendi çok karışık yani 😂
Neslihan1903 prensesannesii_ bende istanbuldayım öyle yapacağım üşüme diye düşünüyorum Ya penye yelek giydiririm uyanınca çorap zaten her mevsim giyiyorlar. Allah’ın izniyle çözeriz Ya 🤗 ben 3 tane tam set hastane çıkışı aldım şimdilik devamını planlı alacağım 3-6 ay alacağım genelde çabuk büyüyorlar çünkü 🤗
oykuduru21 prensesannesii_ hayırlısı artık yapıcaz bişeyler eksikleri olursa babası gidip gidip alıcak 😂😂
bdrnczn Acemi olunca bir de insan, üşür mü üşümez mi kısa kol uzun kol kaç tane alsak yeter, hepsi birer soru oluyor insanın kafasında🤭
gozde_sarisoy prensesannesii_ hazirana kadar uzun kollu giydiricem allahın izniyle öyle çok kalın değil mevsimlik , ama şunuda düşünmeden edemiyorum petekler yanar mı acaba ya ?
prensesannesii_ gozde_sarisoy hazirana kadar yanmaz bence petekler geçen yıl nisan gibi kapatmıştım ben