sevval5481 kızlar doğum yapalım 13 gün oldu ve göğüslerim yara olmaya başladı emzirirken çok acıyo doğal yollarla bildiğiniz yaraları iyileştirme yöntemi var mı
Edizinannesii sevval5481 tahinin üzerindeki yağ canım çok işe yarıyor arkadaşım kullandı. Hemde doğal emzirmeni de etkilemiyor.
pitircik2021 sevval5481 benim arkadaşım emzirdikten sonra lansinoh krem sürmüş sonrada göğüs Kalkanı takmış çoğu insan böyle yapıyor. Bide gümüş göğüs kalkanı var silverette ama o pahalı olduğu için ilk yöntemi dene geçmezse hala gümüş kalkan al derim
pitircik2021 pitircik2021 valla tecrübeyle demiyorum arkadaşlarım ve çevremden edindiğim Bilgiler 😃 geçmiş olsun inşallah bize de nasip olur emzirmek