Kızlar ilk gebeliğim ve bugün 15+0 daha önce çok kişi 14.15. Haftalarda bebeğini hissettiğini söyledi ben bir kez gıdıklanma gibi bir şey hissettim 10 gündür hiç bir şey hissetmiyorum belki de yazılanlar beni endişelendiriyordur yani korkuyorum bebeğim iyi mi değil mi?Gerçekten ilk gebelikte bu kadar erken hissedilir mi?