Deletedmom417 Tubakaya78 halam 41 haftadda gelmeyen bebeğini suni sancı ile doğum yaptı ama özeller genelde riske atmiyor sezaeyen yapıyor
Aselmira59 Tubakaya78 ben ilk doğumumu 41+5 de yaptım evde nişanım geldi 1 hafta sonrada suyum geldi ve hastaneye gittim 3cm Açılma vardı su i sancı verildi ve 7 saat sonra doğumum gerçekleşti 🙂