Mysfelf Merhabalar, doktor ve hastane hakkında bilgisi ve yorumu olanlar paylaşabilir mi? Hastane ve doktor normal doğum yanlısı mı? Hastanenin hijyen ve hasta ilişkileri nasıl? Doğum ücretleri nasıl?
gmzcvk Mysfelf benim kuzenim dogum yapmisti bu hastanede ve bu doktora gorunuyordu memnundu gayet doktordan, ozel hastane gibi dusunulmesin devletin ozeli gibi diyordu sadece hemsireler cok ilgisiz ama esi bir kere cikisinca duzelmisler demisti bana