Cnsuyakan Kızlar Nidicard kullananalar kaçıncı haftada bıraktınız 33.haftada verdi 36+3 olduk hala kullaniyorum yeter artık kullanmak istemiyorum 😔
GaMzeshn Cnsuyakan 24. Haftada başladım 37 de bıraktım seni o kadar iyi anlıyorum ki resmen gün saydım ilacı bırakmak için.
Alminalperen Cnsuyakan 36 dan sonra kullanılmaz demişti doktorum canım 36 da bıraktım hala da gelmedi paşam gelesi yok gibi sanki boşa kullanmışım 38+3 olduk 😂
Cnsuyakan Mervetekmn 33. Haftada kasılma ve sancılarım çıkmıştı cnm onun için vermişti doktorum ama yan etkisi fazla olan bir ilaç artık kullanmak istemiyorum
Cnsuyakan Astadavistabeybi cnm yüzüm kızarıyor basım ağrıyor ateş basiyor flan bir sersemlik yaratıyor hiç kullanmak istemiyorum ama 3 haftadır kullandım 36 oldk hala kullaniyorum
Cnsuyakan GaMzeshn evet cnm ya bu hafta gidicem insllh bıraktırir tek nefret ettiğim ilaç bu oldu hamileliğimde 😔
Cnsuyakan Alminalperen benimde sancım kasilmaam flan yok artk gayet yumuşak karnım flan bende diyorum bu kadar içtim bu ilacı bu seferde kızım gelmek istemicek 😊
Astadavistabeybi Alminalperen bende de baş dönmesi sersemlik yaptı ama geçti gibi günde 4 defa alıyorum 1 ay oldu siz kaç defa alıyorsunuz
Cnsuyakan Astadavistabeybi bende 4 kere aliyordum ama artk kendim 3 e düşürdüm ya kasilmam sancım flan yok 36+3 olduk gelsede çok sorun yaşamayız insllh sizin daha baya yolunuz varmış cnm insllh gerek kalmazda kullanmazsin
Cnsuyakan Alminalperen valla baya etkili bir ilaç olduğu kesin doğacak diye korkarken bu haftalara gelmek evet çok güzel ama yan etkilerinden bıktım icmicem günü sabırsızlıkla bekliyorum 😊