Kızlar doktorum kilolu olduğum için sezaryen olmamın hem ameliyat esnasında hem de sonrasında iyileşme sürecinde beni çok zorlayacağını bu sebeple öncelikle normal doğumu denememi söyledi. Kendi sancı açılmam vs olmadığı için suni ile başlarız dedi eğer baktık olmadı bu şekilde gün sonunda sezaryene alırız dedi. Kilolu olup sezaryendan sonra sıkıntı yaşayan oldu mu? Benim annem olmuştu o yaşadığını anlatıyor bayağı sıkıntılı olmuş dikişlerin iyileşmesi vs. Ama 14 sene önce. Belki şimdi daha kolay olur diyorum. Hiç suniye girmeden direkt sezaryen olmak istiyorum ama doktor da normal konusunda çok ısrarcı. Kilolu sezaryen olanlardan yorum bekliyorum