Mustimvemercimegim Esoikra3 sağlıkla büyütün evladinizi int biraz araştırdım pihtilasma olanlar spinal anestesi alamaz yazıyodu da deneyimi olanlarda bilgi almak istedim cvp verdiğiniz için teşekkürler
Esoikra3 Mustimvemercimegim teşekkür ederim doktorum bir sorun olmadığını söyledi nasipse mayısta yeni bebek yine sezaryan
Mustimvemercimegim Esoikra3 özel hastanede mi yapiyosun doğumunu benimde mayısta doğumum var kac haftaliksin benimde 2.sezeryan olcak oğlum genel anesteziyle olmuştu bakalım bu sefer daha çok korkuyorum hayrlisi olsun inşallah hepimiz icin
Esoikra3 Mustimvemercimegim evet geçen seneki özelde oldi bu sefer devlet hastanesi düşünüyorm baklm 11 haftalık olduk bile sağlıkla gelsinler