Kan değerlerimin yüksekliğinden ikiz olmasından şüpheleniyordum, cuma ilk kontrole gittik, çift kese gördük ama tek kalp sesi duyduk. Doktorum ikiz olabileceğini ama sağlıklı değilse kendiliğinden sonlanabileceğini söyledi. İkiz gebeliklerde iki fetüsü de gören olmuş muydu? İlk kontrolde yani. Fikirlerinizi merak ediyorum. Teşekkürler.