Mercimegimm Fulyag yaptırabilirm ozman canim zaten igne falan yapmiyor direk cürügü alıyor dolguyu yapıyor büyük bise degil yani
melisamother Haftadan sonra doktoruna danışıp yaptırabilirsin canım ben 14. Haftamı bekliyorum geçen sahilde çenemi söksünler diye bağırıyordum öyle bir Ağrı yaşadım Allah kimseyi dişten cektirmesin😅
Mercimegimm melisamother aynen canım ya cok kötü insan dayanamıyor. Neyseki benim agrım yok sadece görüntü olarak kötü duruyor
Fulyag Mercimegimm büyük değilse sıkıntı hiç olmaz benim yüzeysel dolguydu ama dipte çürük gördü derine ineceği için uyuşturdu ama uyuşturmada da sıkıntı yok lokal olduğu için yine de doktor onaylı yaptır 😊
Fulyag Mercimegimm tabiki de muhtemelen izin verir zaten ama en sağlıklısı sormak ben 12 haftalıkken dolgum düşmüştü önce doktoruma sordum o zaman doktorum erken olduğunu 2 hafta sonra yaptırabileceğimi söyledi 18 haftalıkken yaptırdım anca fırsatım oldu.
Mercimegimm Fulyag ben gittigimde zaten hamile oldugumu söylcm doktorda ona göre yapar heralde .zaten dedigim gibi öyle büyük bise degil