29.haftadayim ve yaklaşık 25.haftadan beri yürürken yatarken otururken yani her zaman hep vajinamda ve çevresinde sürekli ağrım var sanki bı ağırlık var gibi … Bunu yaşıyan var mı? Bir de son aylarda ağda yaptırmayın erken doğuma sebep oluyomus var mı bununla ilgili bı tecrübesi olan?