Kızlar prrşembe günü tetanoz 2. Dozu yapıldı. O günde eşimin pozitif olduğunu öğrendik ve karantinaya girdik bana henüz test yapılmadı. 27 haftalık hamileyim bu arada kızım geçen haftaya göre daha az hareket ediyor. Hiç etmiyor değil ama çok güçlü değiş tekmeleri önceden dışardan belli oluyordu mesela ama şimdi ben yatıyorum elimi koyuyorum anca öyle hissedebiliyorum. Ve çok endişeleniyorum bişey mi oldu acaba diye 😔