Ben Almanya leipzigde yaşıyorum burda Türk sayısı baya az, klinik epidural sezaryen falan asla kabul etmiyor sadece çok büyük risklerde yada artık 2 gün bir bebek doğmazsa dinlensin diye epidural, seni odaya bırakıp gidiyorlar arada bir açılmaya bakıp gidiyorlar 9 santime gelene kadar bekleme odasında yanlız çekiyorsun acıyı epidurala yalvarsan bile yapmıyorlar, hatta doğum duru diyor yapamayız. Önden hebame ayarladım ondan istedim o bile hayır gerek yol diyor ben bu ısrarı gerçekten anlamıyorum. Sizde durumlar ney. Duydum Türklerin yoğun olduğu yerde epidural çok kolay kabul görüyor.