Arkadaşlar selam . Bir sorum olacak. 22.haftama giriyorum yarın nasipse. Şimdiye kadar yani en az iki haftadır çok net hissediyordum hatta dışarıdan da fark ediliyordu artık dikkatli bakınca. Ancak iki gündür dışa doğru değil de içeri doğru hissediyorum sanki hareketini. Yani icim kımıl kımıl oluyor nasıl anlatsam. Önceden bildiğiniz tekme oluyordu. Acaba bebek yön mü değiştiriyor ? Ya da arkasını mı döndü acaba?