Suna11anladım ,sonrasinda adet oldunuz siz yani.. Ben de adet olmaz isem hafta içi doktora gitmeyi düşünüyorum. Çünkü kasıklarıma vurup geçen sancılar var..Rabbim en hayırlı zamanda en hayırlı ve sağlıklı çocukların annesi olma şansını size de ,bana da ,isteyen herkese de versin inşallah 🤲🤗