Hmsanne1 Kızlar 10 haftalık hamileyim 2li taramaya girenler doktor ne yapıyor nasıl yapıyor tarama testini bilgi verirmisiniz günaydınlar bu arada 😊
denizali_ Gzlgzl emse kalınlığı iyiyse ikili teste gerek yok bence ya bende haftaya gidcem de kararsızım hala
Gzlgzl denizali_ ben yinede yaptırın derim o testlerde down sendrom harici hiç yorumlanmadan dr tarafından sisteme girilen değerler var 28/30 lu haftalarda su ıle sıkıntıda o oran o günkü durumla çatışıp bölünüyor ben yasadım bunu bence yaptırın
Kivirciginannesi_ Arkadaşlar diyelim ki kan sonuçları kötü çıktı doktor Allah korusun pek de hoş şeyler söylemedi . Bunun üzerine gebeliğe devam mi ediliyor yoksa kürtaj mi oluyor tedavi mi olunuyor ? Bilmedigim icin soruyorum bende
Nisanurunannesi3850 Kivirciginannesi_ bu testin %100 dogrulugu yok baska testler oneriyolar Down sendrom riski cikipta sag salim doğan cocuk cok
Nisanurunannesi3850 Kan ve idrar tahlili verdim sonucu almaya gittigimdede ultrasondan inceledi iyice bebisi şükür bi sorun cikmadi😊zaten ense kalinligi da normaldi
MihricanA Nisanurunannesi3850 Onu senin tercihine bırakıyorlar illa aldir ya da aldirma demez bir doktor
denizali_ Gzlgzl anladım da herhangi bi risk olsa yine dogurcaz yani ne bileyim zaten yanıltıcı payı var hep
Gzlgzl denizali_ tabıkı allahım korusun yapan kimse aldırmak için yapmıyor ama işte insan tünelde yapmasammı sorusu kalıyor yada yapsamın