Arkadaslar 30 haftalık gebeyim, üçüncü defa göz kararması tansiyon düşğklüğü sorunu yasıyorum. Doktorum çok da önemsiyor gözükmüyor istirahat et diyor ama ben o anda çok korkuyorum çünkü ayrana kolonyaya yetişmesem bayılıcam gözlerim tamamaen kararıyor. Böyle bir durum yaşayan varmı ?