Leman3 ben de 31+3 oldum bendede ara ara doğum korkusu oluyor ilk gebelik bide başıma ne geleceğini hiç bilmiyorum diyorum nasıl yapacağım sonra diyorum yaparsın herkes yapıyor kadınların doğasın da var bu ama sonra geri başa sarıyorum ne olacak nasıl olacak diye inşallah sorunsuz sıkıntısız kolay bi doğum yaşarız hepimiz ve evlatlarımız sağlıkla bi avazda Kurtuluruz inşallah 🤲🏻😊