Asl34_ çok iyi anlıyorum sizi… kalp atışını duymuştum ama 8 hafalıkken kaybettim çok zor günlerdi benim için. 8 ay sonra tekrar hamile kaldım ve 20 haftalığız şu an. O korku gitmiyor aslında hala var ama kontrollere gidip iyi olduğunu duydukça rahatlıyor insan… inşallah sorun yaşamadan alırız kucağımıza, güzel düşünelim güzel olsun