Emsare bende mocha serisini çok beğendim dolap ve şifonyerini alayım diyorum ama beşiğinde sallanmadığı için çok kararsızım o yüzden meltem bambino beyaz beşik mi alsam yoksa çilekte yine sallanan 70×130 beyaz beşikmi alsam beyaz beşik o mocha grubuna uyum sağlarmı sizce