biranneikikedi biz bunun beyazini aldik ogluma. Sadece yatak ama. Odamiz dar oldugu icin 14 aylik kizimla beraber ayni odada yaticaklar artik. Ben cok begendim. Koruma yerlerinin yumusak ve esnek olmasi cok iyi. Kizima meltemden almistik takim yine beyaz buyuyen yatakli. Pisman oldum keske direk cilekden alsaydim.
Daha kullanmadik yatagi nasipse seneye ins kullanicaz. Ama ben begendim kurulumu fln cok basit 10 dakkada halletti adam