sibelbulut Tedavimde ilk ayım hem klomen hem femera kullandım beklemedeyim yumurtam çatlamış hafif adet olcakmışım gibi ağrılarım var adet tarihim 25 kasım
BugsBunny sibelbulut benim de bat 23 Kasım. Normalde 10 gün önceden göğüslerde şişlik ağrı olurdu şimdi 7 gün var hala yok ilk kez olmadı. Adet olacakmış gibi de kasık ağrım var. İnşallah hayırlı haberleri alırız 🤲🏻
sibelbulut inşallahh benim adet olucakmuş gibi sancılarım var arada ama o hamileliktede oluyor diyolar heyecanla bekliyorum