Yeliz123 Kizlar iki gündür kullanıyorum ama yerlestirirken cok ileriye gitmiyor ve canim aciyor kaygan bi yapısı yok ondan mi acaba diğer kullandiklarim kaygsndi kremli gibiydi bu değil.. aynı seyleri yasayan var mi ?
Deletedmom15257 Yeliz123 kullanmadım ama biraz ıslatıp kullanbilrsin cnm hamilelikten önce dr öyle bi fitil verdi bende çok zorlandım ıslatıp kullanınca rahat oluyo