Güzel anneler 39. Haftadayım doktorum açıklık muayenesi yaptırdı açıklık yok sancım da yoktu sadece bebek gelişiminde dolayı doğumu tetiklemek istedi sanırım. Dün muayene oldum oldugum andan beri kasık ağrılarım bel ağrılarım başladı ama sancı gibi değil düzensiz. Sizce gelir mi bu hafta?