Cemrenur Kızlar doğumda kaç cm olmalı kafası? Bizimki 33+4de 9 cm di daha buyur mu sizce 🥺 internette 10 cm yazıyor 😔 normal doğum istiyorum cuma günü kontrolüm var dayanamadım size sormak istedim. 💐
sherlock_anne Cemrenur nasıl 9-10 cm siz yanlış hesaplamış olmalısınız. Veya o baktığınız kafanın çapı falandır. Baş cevresi en az 33-34 cm falan olur. Prematürelerde 20 li cmler bile görünür ama 9 cm cok küçük
Cemrenur sherlock_anne internette en fazla 10 cm olmalıdır yazıyor. Açılma o kadar olduğu için. 89.5 mm çıkmıştı
Tugce1803 Cemrenur o kafa çapı canım 10 üstü olursa sezaryen olurmuş okuduğum kadarıyla. Bende baktım şimdi 31+6 8.4 cm
Cemrenur Tugce1803 evet bende öyle okudum🤦♀️ bizimki biraz büyük galiba 35 hafta olduk 10u geçmediyse iyidir🤣🤣