Kızlar ben de 25 haftalıkken yaptırdım… şekerim yüksek çıktı şuan dıyet ve ölçüm yapıyorum doktoruma yarın yollayacagım sonucları diyete rağmen düsmüyorsa insüline baslıcaz dedi…
bence yaptırmalısınız sonuçta bizim bebegımızın saglıgını korumak için alınan bi önlem 🤰👶