Kızçeler iki hafta önce idrar tahlili verdim enfeksiyonum 42 çıktı. İki kutu monurol içtim. Geçen hafta doktor tekrar istedi tahlil enfeksiyon düşmüş biraz. Suan aşırı idrarda yanmam,akıntım,kasıntı sızı var. Mantara çevirdiğini düşünüyorum. Doğal yöntemler var mı bildiğiniz hızlı etki gösteren?