mucizemm01 kizlar bulantilarim hala devam ediyor cok yoruldum hicbisey yiyemiyorum icemiyorum. Bulanti hapi kullanmama ragmen .. bi kac kez serum verdiler ama zaten su andada covid oldugum icin evdeyim. 14 Haftaya kadar devam etmesi bormalmis su anda benle ayni sorunu olan varmi nasil bas ediyorsunuz ?
Seyma2861 Canım 18+3 azaldı ama hala kusmaya devam ediyorum. Yatmamaya çalış, limon kokla ye , salatalık ye, çubuk kraker ve bolca temiz hava . İlaç banada hiç fayda vermemişti bıraktım
CnsuSert 36+4 deyim ara ara mide bulantılarım oluyor. İlk aylarda biraz fazla oluyor. Bana beyaz leblebi iyi gelmişti günde 1 avuç yiyordum. İstersen bi dene belki faydası olur