Seynaz15 Merhaba. 26+2 haftalık ikiz gebeliğim var. Dün geceden beri inanılmaz bir kol ağrım var. Sol kolum ağrıyor elim de uyuştu. Hamilelikte böyle bir şey yaşayan var mı? Geçiyor mu ne yapmalıyım?
ikizminikler Seynaz15 ödemden dolayı el bilek ayak felan uyuşurmuş ben bir defa yaşadım ilk haftalarda sonra hiç olmadı geçmezse doktoruna danış