Kadersfk Kızlar 6 haftalık olupta bebeğinin kalp atışlarını dinleyen var mı ben yarın gidicem kontrole çok heyecanlıyım 😀
merrveguul Kadersfk Bende 6+6da duydum. Daha yeni atmaya başlamış demişti doktor. inşallah duyarsın çok değişik bir duygu çünkü ama duymazsan da üzülme😍 Duymak için bi kaç hafta daha var çünkü🙏🏻💖
paradiseeeeee Ever canım bende 6 haftalık yada7 yada duydum çok güzel duygu Allah isteyen herkese nasip etsin
haziranin25i Kadersfk 6+5 de duydum. 6+2 den sonra duyulduğu yazılıyor forumda ama 6+2 de gittiğimde kalp sesi oluştuğunu fakat alttan muayene ile dinletebileceğini söyledi ben kabul etmedim 3 gün sonra yine gel dinleyelim dedi şuan 29 haftaliktan merhaba 🌼🌼💃🏻
Deryalbr Kadersfk ben 6 haftalıkken duydum çok şükür doktor sana nefesini tut diyor tam tutamayabiliyorsun heycandan ultrason cihazı tam bebege denk gelemeyebiliyor bazen yavaş duyarsan oyüzden endişelenme