Gizocano Gngr_33 benimde kızımın adı bade olucak inşallah🙏 Bende çok beğeniyorum kulağa kibar geliyor🥰
Papatyaesra Eşinizle karar verin bence. Ben sena istiyordum eşim elif ve kızımın adı inşallah Elif Sena olacak.
Esrae2 Papatyaesra benim de kızım var adı elif şimdi ikinci kızım yolda eşim sena ismini çok istiyor ama ben kararsizim
Gngr_33 Tgbcyln Şarap, içki. Aşıkların rüyada içtikleri aşk şerbeti, aşk şarabı, aşk iksiri. Tasavvuf edebiyatında “Aşk” manasında da kullanılır.🤗 Bu anlamlara geliyor bence bi sakıncası yok siz neden vazgeçtiniz ki
Tgbcyln Gngr_33 caiz değil diye biliyorum o yüzden koymak istemedim tabi sizin tercihiniz bencede çok güzel bir isim
ADamla Bade’nin anlamı ile ilgili koymayın diyorlar. Tabi siz bilirsiniz 😊 bebeğimizin cinsiyeti belli olmadan isimler belliydi kız olsaydı eğer Eylül olacaktı bence çok güzel bir isim 😍